Hull 4 er død
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 6 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
lenge leve hull 4 ...
Hull 4 blei i dag endret.
Utkast og korgplassering er som vist på bildet. Det vil bli fjernet noen greiener, men tanken er at me her skal få en "low ceiling" - så IKKE knekk greiner her (eller noe annet sted).
Det vil bli en OB-øy, markering kommer seinere. Enn så lenge kan en spille med ob på grusbane og på og over veier.
Både de som spiller hull 3 og 4 må vise ekstra hensyn siden disse hulla er i direkte konflikt med kvarandre. Og som du las i reglene (for du har lest PDGA-reglene har du ikke?) så har hull 4 forkjørsrett.
Banekart vil bli oppdatert senere.