Hull 3 - Trippel mando

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 5 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Hull 3 - Trippel mando

Det er nå innført trippelmando på hull 3.

En må nå kaste rett frem gjennom åpningen.    Bommer man så får en et straffekast og må kaste fra droppunk som er midt under mandporten.

Vær obs på droppunkt er foreløpig ikke markert.

 

Endringen kommer som en følge av sikkerhetsproblematikk der en ser at mange kaster rundt på venstresiden mens det spilles på hull 4 og at det har komt disker inn på fotballbanen og på sti og mot vei.

 

 

www.Lynghaugparken.no har gjeldende baneoppsett og er oppdatert med siste endringer.