SC #2 - våren kom
Del på FacebookEi veke forsinket kom endelig våren til Stormcup
Herlig vårdag og ikke det helt store påskeoppmøtet i kveld.
Greie resultater til å være så tidlig på sesongen, men me hadde kanskje venta enda bedre scores.
I Open var den eldste eldst, og det gav Luis ein runde på -8. Roar fulgte på med -7 før Terje, Atle, og Stein fulgte på med -4. Sesongstart for juniordeltagelse blei da og, og her gjekk Leander +7. I rekreasjon gjekk Spencer en meget solid -7 foran Odd Martin (aka "meg") på -5 og Sebastian med -2. Av nybegynnerene var det Tormod som førte an med -3, så Espen på -1 og Ruben, Tor, og Thomas på 2.
Fulle resultater finner du her
Enkelte har savnet CTPig og er det god grunn til å gjøre. I forbindelse med julefeiringen så skjedde det et aldri så lite uhell i grisebingen og det endte opp med å bli en svinaktig god jul for de fleste untatt CTPig...
Men vi jobber med å få på plass en løsning for å få med oss CTPig i en litt annen form fremover...