SC #2 - våren kom

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 3 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
SC #2 - våren kom

Ei veke forsinket kom endelig våren til Stormcup

Herlig vårdag og ikke det helt store påskeoppmøtet i kveld.

 

Greie resultater til å være så tidlig på sesongen, men me hadde kanskje venta enda bedre scores.

 

I Open var den eldste eldst, og det gav Luis ein runde på -8.  Roar fulgte på med -7 før Terje, Atle, og Stein fulgte på med -4.   Sesongstart for juniordeltagelse blei da og, og her gjekk Leander +7. I rekreasjon gjekk Spencer en meget solid -7 foran Odd Martin (aka "meg") på -5 og Sebastian med -2.   Av nybegynnerene var det Tormod som førte an med -3, så Espen på -1 og Ruben, Tor, og Thomas på 2.

 

Fulle resultater finner du her

 

Enkelte har savnet CTPig og er det god grunn til å gjøre.  I forbindelse med julefeiringen så skjedde det et aldri så lite uhell i grisebingen og det endte opp med å bli en svinaktig god jul for de fleste untatt CTPig...

Men vi jobber med å få på plass en løsning for å få med oss CTPig i en litt annen form fremover...