SC 20 - Regn med Stein

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 2 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
SC 20 - Regn med Stein

Og regnet gjorde det !

Seriøst pissvær i dag, men det skeit Stein i.   -8 i slike forhold er en meget god score.  Olav spillte -6 og Erlend, og Morten spillte -5.

Thomas acet hull 10 - verdt 490 kroner.  Morten fekk 230 for CTP på hull 1.

Vegard Kleivburg feriet bursdag i regnet !

 

No bogey club forteller at Stein har hele 8 hull han ikke har hatt bogey på i år.  Dette forklarer kanksje også koffor han er på topp sammen med Olav i totalen

 

Fulle resultater finner du her

 

Regler og oppførsel på banen

Vi forventer at folk oppfører seg og følger reglene på Stormcup (og hellers når det spilles).

I løpet av sesongen i år  har vi både sett og fått endel tilbakemelding på diverse som ikke er ok, men som vi har håpt at skulle gå over av seg selv med litt tilbakemelding fra grupper og andre.

Dessverre ser det ut til at det ikke hjelper,


Eksempler

  • å brøle og skrike når en bommer
    • Det er lov å være forbannet, men ingen grunn til å la hele fyllingsdalen få det med seg det neste halvminuttet
  • sparke eller ødelegge ting
    • hjelper ikke at det er dine egne ting det går utover
  • snakke, bevege seg, rote i baggen eller på annen måte forstyrre folk som kaster
    • dette gir seg sjølv.  Hold munnen lukket og stå i ro når andre kaster
  • kaste ute av tur
    • kast gjerne ute av tur om det hjelper flyten, men å spring frem for å kaste når det ikke er naturlig har motsatt effekt
  • gå fram til disken din når du ikke er nestemann og da må gå foran den som kaster
    • dette senker hastigheten på spillet og forstyrer andre
  • sniker seg til "ekstrakast" mellom hull
    • selv om du bare slenger disken i den retning du går så er det ikke lov
  • snakke om score og egen kasting
    • de fleste bryr seg faktisk ikke om scoren din og kastingen din
  • snakke om andres kasting
    • dette er direkte uhøflig og unønsket om personen ikke åpner for det
  • snakke om hull før det kastes
    • Ikke snakk om at dette er vanskelig og at du ofte treffer det og det treet

 

Alle bryter gjerne noen av disse fra tid til annen, men når det blir mye og ofte og med negativitet, da må det stoppe. 

Det er lite hyggelig for de som du spiller med og du bryter reglene og gruppen kan (og skal) egentlig straffe deg med ekstrakast.   Endel oppførsel vi har fått rapportert inn er egentlig nok til å diskvalifisere folk.

 


 

Regnet bringer ut moteløvene i klubben. 

Det var flere fine eksempler, men klubbleder kan feks ikke tas med siden det kunne ha medført epileptisk anfall å vise slike bilder