Klubbmesterskap søker arrangør
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 2 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Vi trenger noen som har lyst til å arrangere årets klubbmesterskap
Vi trenger en en eller flere som kan tenke seg å ta på seg jobben med å gjennomføre klubbmesterskap.
Det blir gitt et budsjett og litt retninglinjer fra styret, men man står ganske fritt utover det i samarbeid med styret.
Ta kontakt med Roar om dette virker til å være noe for deg !
Vi har fått en ansvarlig - mer info kommer
Bildet er tatt av Alexander Lesnitsky fra Pixabay