Fortsatt håp om plass til flere i NM

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 16 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
NM feltet er nå i utgangspunktet fyllt opp, men siden det fortsatt er mange som ønsker å delta, vurderes det å utvide feltet med flere plasser.

Det vil nok da bli slik at de som er først på ventelisten får de ekstra plassene, så kan du tenke deg å være med er det smart å melde seg på fort !

Les mer på NM siden



PS! Er det noen som desverre må trekke seg, er det veldig viktig å gi arrangøren beskjed om dette i god tid.

Men vi håper jo at dette ikke er tilfelle for noen av stormkasterene!