Dugnad på lørdag kl 12

Del på Facebook
Dugnad på lørdag kl 12
Det er meldt godt vær for lørdagen, så da passer det å ta ein dugnad

Målet for lørdagen er i da minsta å få drenert hull 1, og kanskje noke meir om det blir ok oppmøte
Blandt dei tinga som nok må fikses på banen er:
-Hull 1 - grave dreneringsgrøft ved kurv
-Hull 1 - grave dreneringsgrøft(er) på fairway
-Hull 1 - grave drenering rundt tee
-Hull 1 - rake vekk gammelt dødt løv rundt kurv
-Hull 9 - renske 'elven' slik at den renner fritt og ikkje opp på sidene og gjør alt gjørmete
-Hull 9 - grave drengrøft like oppfor 'broen'
-Hull 9 - drenere rundt kurv
-Hull 10 - grave dreneringsgrøft(er) på fairway
-Hull 11 og 12 - grave dreneringsgrøft på stien mellom dei to
-Hull 13
-Hull 16 - rake vekk gammelt dødt løv rundt kurv
-Hull 18 - drenere rundt kurv ?


Rekker nok ikkje alt dette på lørdag, så det blir fleire dugnader




I tillegg må alle utkast fikses og korger rettes opp, men dette tar me nærmere NC


Flott om folk seier fra om dei kjem, slik at da kan planlegges kva som skal gjeres.



Det er flott om folk tar med utstyr (ettersom klubben har - nada). Det trengs:
-Spader
-Grafser
-Hakker
-jernriver
-øks (til å hogge røtter med, så ikkje ta med godøksa)
- annet nyttig ...