Icebowl 09 ?
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 17 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
I fjor samlet vi inn ca 5000 kr til barneavdelingen på Haukeland. Les her om fjorårets turnering
Har folk lyst å vere med på noe tilsvarende i år?
Så eg trenger å vete om folk er intr å vere med, spilleformat (en trenger ikke spille vanlig 18-hull om vi ikke vil), når det passer for folk og forslag til veldedige saker som vi kan støtte.
Er seint ute i år, så det må bli ei helg i februar. Foreslår søndag 15.
Når det gjelder alternative spilleformat er det for at vi kan nå litt fleire en dei 9 vanlige. Kanskje vi kan spille 9 hulls pargolf best shot med opptil 4 stk pr lag? da kan folk ta med kone, barn og tanter og onkler og alle kan ha det like gøy.
Om du veit om bedrifter eller noen andre som kan tenke seg å vere med å sponse noe slikt, sjekk med dei og gi en lyd. Kan tilby 'reklameplass' på websidene og masse goodwill til de som bidrar.
Vi kan spille 18-hull og pargolf i tillegg.
Det kommer til å bli bestillt inn IceBowl disker og annet utstyr til dei som er intr. Prisliste vil bli lagt ut her med binnende bestilling. Kommer nok i år ikke til å bestille inn noe særlig 'ekstra' som kan kjøpes på turneringen, så vil en ha, følg med her, det blir kort bestillingsperiode!