Big D på Lørdag

Del på Facebook
Lørdag er det klart for Big D in the park turneringen igjen !

Oppstart blir kl 1300, oppmøte noe før ved hull 1

Big D spilles på et modifisert baneoppsett og er kun for morro, her er det plass for alle

Det blir kanskje en påmeldingsavgift på 20-50 kr


Baneoppsettet vil mest sannsynlig inneholde endel ekstreme hull, som feks \\\"The Big Hyze\\\", \\\"Einar Extreme\\\" og \\\"Den lange kirken\\\"