Big D på Lørdag
Del på FacebookOppstart blir kl 1300, oppmøte noe før ved hull 1
Big D spilles på et modifisert baneoppsett og er kun for morro, her er det plass for alle
Det blir kanskje en påmeldingsavgift på 20-50 kr
Baneoppsettet vil mest sannsynlig inneholde endel ekstreme hull, som feks \\\"The Big Hyze\\\", \\\"Einar Extreme\\\" og \\\"Den lange kirken\\\"