Show med Sune på mandag

Del på Facebook
På mandag er Sune Wentzel og P4 på plass på festplassen med sitt sommershow fra kl 12 til kl 16

Så da har du en gyllen mulighet til å sjå gudfaren av norsk frisbee gjøre ting som du neppe trodde var mulig å gjøre


Sune dukker opp en tur i Lynghaugparken søndag ca kl 18 og kaster en liten runde, så da er det en mulighet til å helse på og sjå mannen i action