IceBowl 2012

Del på Facebook
IceBowl 2012
Søndag 5. februar blir det IceBowl 2012

Her kan du gjere en uoffisiell påmelding

Ice Bowl sin webside finner du her
Det er foreløpig ingen bindende påmelding til IceBowl, men for å kunne organisere konkuransen er det bra å ha en idee om kor mange som kjem og kanskje og om nivået


Så om folk legger inn en kommentar her når dei veit at dei blir med (og gjerne ein om dei trekke seg igjen), så er da genialt