Presisjons-NM 2011
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 15 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Turneringen vil gå fredag 8. april, med finale i open klassen på lørdag 9. i pausen på de to rundene i nc turneringen i frisbeegolf
Betaling gjør du når du starter, men vi vil komme til å kreve inn påmeldingsavgift av alle som melder seg på, selv om de ikke stiller. De som varsler i god tid at de ikke kommer, eller har en særs god grunn, vil slippe å betale.
Det vil være begrenset med plasser under tuneringen. Ut fra påmeldingstidspunkt og tid som ved påmelding blir gitt som tidligste en kan starte, vil vi sette opp startliste
Dette kan medføre at en spiller som er påmeldt senere enn ein anna kan få plass ettersom han har mulighet til å starte tidligere og det er fortsatt ledige plasser på da starttidspunktet ho/han har sagt, men ikke for den andre som ikke kan starte før
Turneringsformat
Foreløpig tidsskjema
Regler
Påmelding -stengt
Registrerte påmeldinger
Starttidspunkt