Info om puljeoppsett og avmeldinger
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 16 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Dette gjøres ved å sende en epost til BergenOpen2010@stormkast.no .
Ã…rsaken til dette er at det har komt mange avmeldigner, og det ser ut til at det vil komme fler
Blir det 90 spillere eller færre vil det bli spillt med kun en pool.
Får vi bekreftelser på om de som ikke har betalt (vi antar at alle som har betalt kommer) komer eller ikke, så kan vi kanskje gjøre puljeoppsettet noe før.
Veit du om noen som ikke kommer og som fortsatt står på listen, vennligst be de varsle Stormkast, eller gi beskjed selv direkte til Stormkast