Kjøring til NC

Del på Facebook
Mange Stormkastere på farten i år også, her kan folk poste om de trenger plass, eller har plass
Ser at det er mange som skal avgårde til Arendal i år, så tenkte vi skulle prøve å få folk i biler.

Skriv om dere har plass i bilen, eller om dere trenger plass