Kjøring til NC
Del på Facebook
Kjetil Åbø 2011-04-19 10:33:01
Kjetil Åbø 2026-05-18 15:29:59
Mange Stormkastere på farten i år også, her kan folk poste om de trenger plass, eller har plass
Ser at det er mange som skal avgårde til Arendal i år, så tenkte vi skulle prøve å få folk i biler.
Skriv om dere har plass i bilen, eller om dere trenger plass