NC-møte og årsmøte

Del på Facebook
Vi samles til pizza, brus og to møter på onsdag.

Møtet er åpent for alle, og det følger ingen forpliktelser med å komme.

Styremedlemmer søkes også!
Dagsorden for årsmøtet er publisert i en annen sak, og for NC del av møtet blir det 'fri diskusjon'

Det er og mange ledige verv i klubben:
-Leder
-Styremedlemm(er)
-Rekrutteringsansvarlig
-Utdanningskontakt
-Baneansvarlig
-Disksalgsansvarlig
-Mediakontakt
+++



Gi en lyd til Roar om kandidater, eller kom med forslaget på møtet. De fleste oppgavene innebærer i utgangspunktet ekstremt lite arbeid, men rett person kan gjøre mye nyttig om den vil



Tid er altså onsdag 13. kl 1830 i Neumannsgt 1, 9 etg, inngang til høyre for billetkontoret på kinoen. Dørvakt Lill Irene Larsen tar i mot, og er flott om folk er ca på tiden slik at ho slepp å fryse.