Ny minidugnad på tirsdag

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 16 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Vi er heldige og får oppgradert den fine plankestien vår til en bred Europallmotorvei!

Så om folk kan stille kl 18 (og gjerne litt før) og hjelpt til med å lagt ut desse ville det vert kjempe.

Også om noen disponerer bil/bil med henger som kan transportere paller og har mulighet å være med og hente de, gi en lyd til Roar. Det er snakk om kokstad ca kl 16.15
Planen er å frakte pallene med bil til hjørnet av fotballbanen, og at da noen kan være med å bære derfra og ut i myren


litt utfra antallet paller vi får fraktet, kan det og være vi har såpass at vi også kan legge noen oppe på hull 10. Da er det vel kanskje enklest å kjøre de til utkast 8 (som er ødlagt av en container for tiden) og bære derfra