På tide å melde seg på NM og HO

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 16 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
På tide å melde seg på NM og HO
Det nermer seg NM og påmeldingen er åpnet

NM er ikke så farlig som en skulle tro, det er flere klasser, og alle som har spillt i Bergen i sommer vil finne en klasse der de passer.

Det er utrulig morro, sosialt og en får sett landets beste kastere i aksjon!

Begrenset med plasser (144 stk) - så har du lyst å være med er det på tide å melde seg på!

Påmeldingen til HO er også åpnet.