IceBowl - hva ønsker folk å støtte?
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 17 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
I 2008 var det barneavdelingen på Haukeland som fikk overskuddet fra turneringen, skal vi fortsette her, eller finnes det andre gode forslag.
Nermer seg og siste frist om noen har lyst på noe IceBowl stasj
Kommer det ikke andre forslag blir det barneavdelingen.