IceBowl - hva ønsker folk å støtte?

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 17 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
IceBowl - hva ønsker folk å støtte?
Savner fortsatt forslag til en sak vi ønsker å støtte.

I 2008 var det barneavdelingen på Haukeland som fikk overskuddet fra turneringen, skal vi fortsette her, eller finnes det andre gode forslag.

Nermer seg og siste frist om noen har lyst på noe IceBowl stasj

Kommer det ikke andre forslag blir det barneavdelingen.