Husk Stormcup på tirsdag
Del på Facebook
Stormkast Bergen Frisbeeklubb 2009-06-30 12:12:34
Merk! Artikkelen er sist endret for 16 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Oppstart kl 1830, oppmøte ved korg 1 ca 10 min før
Bli med på useriøs seriøs morro, spel med andre og ler nye tips og triks.
Selvfølgelig gratis å delta, men trur du at dette er dagen der du setter en hole-in-one, så er det mulig å sette penger på det og, kanksje du stikker av med ACE-potten (Som no er på 500 kr!)