Banen
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 17 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Banen er ikke for godt merket (enda), men en finner infoskilt nede ved vannet.
Det er 'naturutkast' på alle hull, men de fleste utkast ligger på vei eller sti og er dermed av ok kvalitet.
Banen ligger i en offentlig park, så folk må vere forsiktig og ta hensyn til andre brukere av parken.
Kan opplyse om at det er bandtvang i parken hele året, så stikker en hund av med disken din eller skader den på noen måte så krev erstatning av eier.
Det er og forbudt med all form for hestesport og ridning i parken, så begynner dei å klage på at vi skremmer hestebe så kan en bare vise til at dei er der ulovlig.