KM 2012 - lørdag 20.oktober!

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 13 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Har vært litt dårlig opplyst om årets KM.

Men Sauaskiten invitere iallfall te Kretsmesterskap i Frisbeegolf på Sauaskiten Lørdag 20.oktober.

Alle e hjerteligt velkomne.
Ska legge ut om påmelding snart.
Ta kontak om det er spørsmål.


mvh
Sauaskiten