KM 2012 - lørdag 20.oktober!
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 13 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Men Sauaskiten invitere iallfall te Kretsmesterskap i Frisbeegolf på Sauaskiten Lørdag 20.oktober.
Alle e hjerteligt velkomne.
Ska legge ut om påmelding snart.
Ta kontak om det er spørsmål.
mvh
Sauaskiten