IceBowl på Søndag !
Del på FacebookOppmøte kl 1200 på søndag ved bensinpumpene på Rema 1000, spillestart noe senere
Du betaler så mye du har lyst til, alt går til ungdomsgruppen i kreftforeningen, så ta med masse peng !
Formatet kjem til å bli tilpasset, mest sannsynlig ein liten standardrunde og deretter feks pargolf best-shot og kanskje noen alternative varianter deretter. Og som vanlig blir det sikkert en mulighet for å feks kjøpe seg ut av vanskelige situasjoner
Det blir solgt diverse IceBowl stasj (disker, klær, ++) der overskuddet seff går direkte til kreftforeningen
Cash is king, så ta med i store mengder kontanter og større mengder godt humør !
Dei som har forhandsbestilt stasj får og betaler stasjet på turneringa