Sveiser søkes
Del på FacebookDette pga den siste ble ødelagt av noen mindre hyggelige mennesker
Så nå lurer vi på om noen kan hjelpe oss med å fikse denne, eller kjenner noen som kan gjøre det
Den enkleste fiksen er nok å lage et nytt jordanker som går lenger opp av bakken, og dermed gjør at korgen kan brukes slik den er nå.
Da slipper vi å skaffe en ny stang og tilpasse jordanker til dette.
Klubben dekker selvfølgelig all matrialkostnad
Ta kontkat med roar @ stormkast.no