Sveiser søkes

Del på Facebook
Som de fleste veit spiller vi nå på bare 17 korger

Dette pga den siste ble ødelagt av noen mindre hyggelige mennesker

Så nå lurer vi på om noen kan hjelpe oss med å fikse denne, eller kjenner noen som kan gjøre det
Det er stangen på kurven som er knekt helt nede ved 'jordankeret', dvs det røret som er gravd ned i jorden og som stangen er boltet fast i. Normalt ikke synlig, siden det ikke stikker mer enn ca 1-3cm opp av bakken

Den enkleste fiksen er nok å lage et nytt jordanker som går lenger opp av bakken, og dermed gjør at korgen kan brukes slik den er nå.

Da slipper vi å skaffe en ny stang og tilpasse jordanker til dette.


Klubben dekker selvfølgelig all matrialkostnad



Ta kontkat med roar @ stormkast.no