Enorm pågang til BergenOpen

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 16 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
I løpet av de 6 første timene etter at vi åpnet for påmelding til norgescup turneringen vi skal halde i mai, så har det komt inn 52 påmeldinger, og det er nå totalt 70 på meldte
Bare i løpet av det første minuttet kom det inn 5 påmeldinger, og på 30 minutt kom det inn 30 stk


MEN det er enda ledige plasser, og vi håper at enda flere av de som var med ute i parken i fjor melder seg på


Og nok en gang, det er mange ulike klasser, så ikke vær redd for at du ikke er god nok.