Påmeldte til KM hos Sauaskiten

Del på Facebook

Foreløpig relativt få påmeldte til KM, så det er definitivt plass til fleire

Nokre få fra Bergen, men må no greie å fylle opp en bil i da minsta (sjølv om me burde greid å fylle en buss...)

Påmelding gjøres til sauaskiten@gmail.com snarast

Her er oversikten fra Sauaskiten