Påmeldte til KM hos Sauaskiten
Del på FacebookForeløpig relativt få påmeldte til KM, så det er definitivt plass til fleire
Nokre få fra Bergen, men må no greie å fylle opp en bil i da minsta (sjølv om me burde greid å fylle en buss...)
Påmelding gjøres til sauaskiten@gmail.com snarast