Betaling ACE-Race

Del på Facebook
Da har eg fått inn tollregning og veit kva prisen for Ace-racet bli, og summen en må ut med for å få to stk frisbeer, en caps, en bag tag, mini, klistermerke og en hyggelig dag er 250 kr

Er flott om folk betaler inn på forhand, slik at eg slepper å stresse med en haug med penger på turneringsdagen

Det kan vere greit å ta med noen 20 kronere, for planen er å kjøre noen ekstra konkuranser etter hovedrunden
Betaling gjøres til

6580 13 25070

og denne kontoen står i mitt (Roar !) sitt navn. Husk å merk betalingen tydelig med navn på den det er betaling for



planen er å kjøre noen ekstra småkonkuranser i løpet av dagen, desse vil koste en 20 kr pr runde etter planen, så ta med noen 20 kroninger også.
Planen/ideene er:
-ctp
-puttekonkuranse
-mini-race
-mini ctp
-mini maxi lengde
-mini discathon
-disc flipping
-mini flipping

premier blir disker og diverse anna morro frisbee stasj som eg har rotet fram



selger og disker som vanlig, men dette tar me etter turneringen, blir nok stress å få i gang turneringen