Dugnad på lørdag
Del på FacebookHoved planen er å rydde i skogen (noe som er strengt nødvendig), samt å legge ut paller på hull 17 + litt småtteri
Flott om folk tar med en søppelsekk eller to, og kanskje kan en jernrive være svært nyttig her.
Videre er det å legge ut paller to steder på hull 17, vi bruker de som er stablet ved broen.
Kanskje skulle vi og fått kjørt opp noen paller og brukt på 'ut av dalen', men de vi har trengs vel mest nede på 17.
I tillegg skulle mange kurver vert rettet opp. Kvikkfiks er å ta med pinner å stikke desse ned langs festet av kurven for å rette de opp.
Noen utkast skulle vært forbedret, gjelder primært roteveltet og ut av dalen. spade og gravfse kan være nyttig her
Sist så er det å sage vekk greinene som henger over 'haugen høyden' korgen, samt rydde mer bak kurven på nedfor murkanten på det nye 'HH'-hullet