SKJERPINGS !

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 15 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
SKJERPINGS !
Nok en gang har det blitt gjort hærverk på hull 10, og nok en gang antar me at det er noen av de som kaster som står bak

Dette hullet er nå nesten helt ødelagt i forhold til korleis det var designet orginalt, fordi folk har knekt ned det meste av 'veggen' som skulle gjøre innspillet litt utfordrende
Ein ting er at dette er direkte hærverk på banen, en annen ting er at det er juks om en knekker greier vekk før en kaster

Det er ikke lov å knekke eller flytte greiner som er på banen under spill. Unntaket er greiner som har falt ned etter spillet begynnte.

Finnes det greiner som er i veien synes dere, ta kontakt med noen av de som er i styre og stell, så kanskje greinen blir sagd vekk på skikkelig vis dersom dette vil gjøre banen bedre


Synes folk banen er for vanskelig, så får me vel berre sette opp ei korg i kvar ende av fotballbanen og så kan en kaste fram og tilbake 9 ganger...