AceRace tid !
Del på FacebookSå har du et ønske: her er plassen for å skrike ut !
AceRace blir
Alle kjøper en spillerpakke med endel stasj, og ikke minst to splitter nye frisbeer
Så spiller alle 2 x 18 hull på en spesialbane med korte hull, der alle har ett kast kvar, og me telle kor mange ganger en treffer
Vinneren får en ny golfbag med 10 disker i !
Aktuelle datoer:
* 27. eller 28. August - helga før NM
* 10. eller 11. September - helga etter NM
* 17. eller 18. September
Da vil bli lagt ut preregistrering i løpet av kort tid og berre dei som registrer seg her er garantert plass
Roar er diktator og er til slutt den som bestemmer datoen!