AceRace tid !

Del på Facebook
AceRace tid !
Eg planlegg å kjøre AceRace i år også og er ute etter en dato som passer folket

Så har du et ønske: her er plassen for å skrike ut !

AceRace blir lørdag 1. helgen 1.-2. oktober om det ingen som protesterer veldig
For dei som ikkje veit kva AceRace er så er dette en konkuranse der alle garantert bruker like mange kast!

Alle kjøper en spillerpakke med endel stasj, og ikke minst to splitter nye frisbeer

Så spiller alle 2 x 18 hull på en spesialbane med korte hull, der alle har ett kast kvar, og me telle kor mange ganger en treffer

Vinneren får en ny golfbag med 10 disker i !



Aktuelle datoer:

* 27. eller 28. August - helga før NM
* 10. eller 11. September - helga etter NM
* 17. eller 18. September
* 24. eller 25. September Pargolf NM



Da vil bli lagt ut preregistrering i løpet av kort tid og berre dei som registrer seg her er garantert plass


Roar er diktator og er til slutt den som bestemmer datoen!