Jentetrening onsdag 18. mai

Del på Facebook
Onsdag 18 mai kl fem blir det jentetrening!

Vi samler jentene i Bergen som vil kaste frisbee og går igjennom grunnleggende kasteteknikk, øver på innspill og gjør oss kjent med egne disker gjennom uliker øvelser.



Vel møtt!



Hilsen
Lill & Stina