"Nytt hull" 13 - dødmannshull

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 15 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Da er den 18. korgen endelig på plass der den hører hjemme, på dødmannshullet

Så i staden for å spille hull 13 på korg 2, har den nå fått en egen korg som ligger inn i skogen litt før korg 2 (om en ser det som spillt på hull 2).

Skal vi skifte baneoppsettet her nå, eller har folk veldig mye mot det?
skal lage ett nytt oppsett, høst 2010, etter planen, men om det er store protester så kanskje eg lar vær ...