"Nytt hull" 13 - dødmannshull
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 15 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Så i staden for å spille hull 13 på korg 2, har den nå fått en egen korg som ligger inn i skogen litt før korg 2 (om en ser det som spillt på hull 2).
Skal vi skifte baneoppsettet her nå, eller har folk veldig mye mot det?