IceBowl 2011
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 15 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Til dette treng eg forslag til en god sak som vi skal samle inn penger til.
Formålet skal helst være lokalt og det skal helst være relatert til barn og unge
Så har du forslag, kom med de her.
Siden dette er 'min' turnering, forbeholder eg meg retten til å ta sjefsavgjørelse når den tid kommer
Om noken har gode forslag og ideer til hvordan samle inn ekstra med penger er det og flott om dere kommer med dette
www.BergenIceBowl.com