IceBowl 2011

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 15 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
IceBowl 2011
Eg planlegger å dra i gang nok en Ice Bowl litt utpå nyåret.

Til dette treng eg forslag til en god sak som vi skal samle inn penger til.

Formålet skal helst være lokalt og det skal helst være relatert til barn og unge

Så har du forslag, kom med de her.

Siden dette er 'min' turnering, forbeholder eg meg retten til å ta sjefsavgjørelse når den tid kommer



Om noken har gode forslag og ideer til hvordan samle inn ekstra med penger er det og flott om dere kommer med dette



www.BergenIceBowl.com