IceBowl stasj
Del på FacebookOverskudd av salget går til årets veldedige formål
Siste mulighet til å få inn en bestilling er i løpet av mandagen, kanksje tirsdag morgen. Driver å mailer med 'USA', så det er altså fortsatt håp
det vil og være mulihet for å få med bestillinger fra http://www.discgolfworld.com
For bestillinger fra http://www.discgolfworld.com er dette ikke endel av IceBowl.
Prisen er vanskelig å vete, men med toll og tull så kan prisen i NOK bli opp til x15 av det som står på nettsiden i US.
Prisliste (xls ca 3.5 Mb)
Det blir ingen bestilling om det er for få bestillinger - portoen blir for stor andel da. Ev må prisen økes en god del...
OBS : Det er ingen returmulighet og bestillingene er bindene.
Kan ikke garantere størrelser på klær (du får det du bestiller, men L er jo ikke alltid L for å sei det slik)
OBS 2: Det kan være feil i listen -MEN i så fall vil eg varsle om dette før bestillingen blir sendt