Møte om mulig NC i Bergen neste år

Del på Facebook
Onsdag kl 19 blir det møte der vi primært vil diskuterer om klubben skal søke om å få arrangere NorgesCup turnering neste år
Håper flest mulig tar turen og lufter sine synspunkt, for høre kva dette egentlig er, eller bare for å sosialisere litt utenom banen.

Møte blir i Neumannsgate 1 i sentrum. Dvs i samme bygg som konsertpaleet. Inngang til høyre for billettinngangen.


Om noen har andre tema som dei vil ta opp er nok rom for det og


Forresten er det flott om folk legger igjen en kommentar her om de kommer, men det er ikke et krav


En forplikter seg absolutt ikke til noe som helst ved å møte opp