Møte om mulig NC i Bergen neste år
Del på FacebookMøte blir i Neumannsgate 1 i sentrum. Dvs i samme bygg som konsertpaleet. Inngang til høyre for billettinngangen.
Om noen har andre tema som dei vil ta opp er nok rom for det og
Forresten er det flott om folk legger igjen en kommentar her om de kommer, men det er ikke et krav
En forplikter seg absolutt ikke til noe som helst ved å møte opp