To uker igjen til Ice Bowl !

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 16 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
To uker igjen til Ice Bowl !
Det nermer seg nå IceBowl for alvor.

Så da trenger vi et format som gjør det mest mulig intr for flest mulig, og eg trenger forslag

Vi håper at flest mulig kommer og gir mest mulig til en god sak !
Ideen er i utgangspunktet en to delt turnering. En del blir 'vanlig' golf i et eller annet format. Den andre er vi mer åpne på.

Ideen er at den mer alternative delen er noe som hvem som helst kan være med på. Så her kan dere innvitere alle dere kjenner. En ide er feks pargolf best shot


Rekkefølgen på de to er og noe en må finne ut av.


Så kom med forslag !



Les mer på www.bergenicebowl.com