IceBowl 2012
Del på FacebookSå da er da dei vanlige spørsmåla om når, kven som skal støttes og om noken har noke å bidra med (både praktisk og ideer) for å få inn meir peng og å gjere turneringa enda bedre enn før
Oppfordrer også klubber andre plasser i landet til å støtte en god sak, leke i snøen og promotere frisbeegolf, dette gjennom å ha ein egen Ice Bowl
No og med avstemming !
Eg er diktator og bestemmer til slutt når og til kven me samler inn, men hører seff på 'folket' sine forslag