IceBowl 2012

Del på Facebook
IceBowl 2012
Eg kommer også i 2012 til å arrangere Ice Bowl

Så da er da dei vanlige spørsmåla om når, kven som skal støttes og om noken har noke å bidra med (både praktisk og ideer) for å få inn meir peng og å gjere turneringa enda bedre enn før

Oppfordrer også klubber andre plasser i landet til å støtte en god sak, leke i snøen og promotere frisbeegolf, dette gjennom å ha ein egen Ice Bowl

No og med avstemming !
Ice Bowl må være i løpet av januar eller februar og da samlast inn penger til ei god sak med lokal tilhørighet




Eg er diktator og bestemmer til slutt når og til kven me samler inn, men hører seff på 'folket' sine forslag