Stormcup #2 med nytt utkast på hull 11

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 17 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Stormcup #2 med nytt utkast på hull 11
Tirsdag kl 1800 er det klart for andre runde av årets stormcup

Etter at en har risikert liv og helse på utkast 11 i et par år nå har vi funnet det tryggest å flytte utkastet et par meter
Ny plasering er på gresset like til høyre for gammel plassering

Er en liten flate like ved et kummelokk (som ligger like til høyre for utkastet)

Hullet blir litt endret, men ikke nødvendigvis enklere, kanskje med det unntak at nå kan folk våge å ta tilløp uten å risikere død og fordervelse