AceRace 2012 - Påmelding - siste mulighet

Del på Facebook
AceRace 2012 - Påmelding - siste mulighet

Påmelding er stengt

Ã…rets AceRace blir Lørdag 6. oktober kl 12 !

Discraft AceRace er turneringen som alle bør være med på, her får du masse frisbeestasj til ein verdi langt over det du betaler - og du får også ei fantastisk morrosam turnering som er heilt ulik det meste

Som vanlig er det forhandspåmelding og betaling - frist er 23/8 for at pengene må være på konto

AceRace fungerer slik:

  • Du melder deg på og betaler 250 kroner før 23/8
  • Ved oppmøte får du ein spillerpakke med 2 like frisbeer, ein mini, klistermerke og noe annet spennende (tidligere har det vært capser og frisbeebagger) - verdi langt over det du betaler
  • Det spilles 2 runder med 18 spesialhol (mye kortere enn vanlig) der du får ett kast pr hol med den nye disken
  • Den som får flest Ace (hole in ones) vinner en bag med disker !
  • Så blir det som vanlig diverse ekstra konkuranser

Betaling og påmelding:

Det koster 250 kr

  • Betaling til konto xxxx xx xxxx (Roar sin konto) - Husk å merke tydelig med navn på den/de gjelder
  • Direkte til Roar - husk å sørg for at han(/eg!) faktisk noterer ned påmeldingen !
  • Betaling er bindende - dette sjølv om datoen endres !
    (du får seff spillerpakken sjølv om du ikkje kan stille)
  • Absolutt siste frist for påmelding er 23/8 siden alt av utstyr må bestilles fra usa.
    Denne fristen kan bli kortet inn - så ikkje vent med å melde deg på

Er det noe du lurer på, ta kontakt med Roar eller legg inn ein kommentar her !


Videoteaser

Hassimuss lager jo noen av dei beste frisbeevideoene, og i fjor laget han denne klassikeren av AceRace i Oslo