Nasjonalgolf på 17.

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 17 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Nasjonalgolf på 17.
Det har det siste årene blitt en tradisjon å spille en 17. mai runde

I år er det planer om å gjøre dette med oppstart ca 11

Legg gjerne igjen en kommentar om du vurderer å ta turen


Og skulle det være intr, så kan det sikkert la seg gjøre at en lodder ut en nasjonaldisk (se bildet) blandt de som stiller, da mot en mindre sum.
Gi en lyd til Roar om dette skal fikses