USDGC starter onsdag

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 17 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
USDGC starter onsdag
Og Stormkasts egen Anders Haugen er en av to nordmenn i denne turneringen som blir reknet som den jeveste turneringen som er i frisbeegolfverden
Anders har vert på plass på roc hill i noen dager nå og trent og gjort seg kjent med banen.

Forholdene er veldig bra, og Anders er i følge han selv i stor slag. Spesiellt fornøyd er han etter å vert på lageret til Innova, der han har sikkret seg nye lykkeInnovasokker!

Det meldes og om full krise for den norske favoritten Espen Møkkelgjerd. Under puttetrening søndag mistet han favorittputteren sin, og det ryktes at han nå bruker det meste av tiden sin rundt lost-and-found boksen.
Utover det skal espen også være i storslag, og begge ser fram til å komme igang i morgen.


følg turneringen på www.usdgc.com og ikke minst her på www.stormkast.no, norges mest oppdaterte frisbeegolfturneringssite!


Lykke til !