Turnering på lørdag: AceRace (ev putte BM)
Del på FacebookDet er i utgangspunktet AceRace på lørdag, men diskene er foreløpig ikkje komt fra USA.
Discraft lover høgt og hellig at diskene skal komme tidsnok, og inntil annet er bevist satser me på da.
MEN skulle ting gå gale, så blir da Bergensmesterskap i putting i staden.
Etterpå blir da ROF og andre småkonkuranser, desse vil koste nokre kroner å være med på.
Skulle da ikkje bli AceRace:
Går da som fryktet og AceRace diskene ikkje kommer, så blir Ace Race utsatt ei veke.
Då blir da Bergensmesterskap i putting i staden. Dette vil koste 50 kr, som alt går til premier, og der det etter planen ikkje nødvendigvis er vinneren som stikker av med hovedpremien.
Skulle AceRace bli utsatt og du ikkje kan være med, så har du muligheten til å få igjen pengene, ellers får du selvfølgelig AceRace pakken (som er verdt betydelig mykje meir enn da du har betalt for den)
Og om noken lurer på kva som er problemet med acerace spillerpakkene så er dei ikkje heilt åleine. Har sendt ganske mange mail til Discraft siste månden, og i tillegg til å ha rotet med bestillingen, så har dei gått tom for disker og visst nok hatt produksjonsproblem når dei skulle presse fleire