Husk IceBowl Søndag 5. februar
Del på FacebookDa blir fun in the sun og frisbee in the park ...
Uhøytidelig turnering for alle, samler inn peng til kreftforeningens ungdomsgruppe og har det gøy sammen
Flott om folk legger inn en kommentar her om dei kjem (og kor mange dei tar med seg, og kanskje og erfarging på folk) slik at da går an å planlegge et passe opplegg
Det koster ikkje noke å være med, men har du lyst å gje noke så går alt til krefforeningen
Scorecard koster 100 kr, da kan du og ende opp med ein premie eller to