Husk IceBowl Søndag 5. februar

Del på Facebook
Husk IceBowl Søndag 5. februar
Søndag 5. februar er det klart for årets høydepunkt - IceBowl 2012 !

Da blir fun in the sun og frisbee in the park ...

Uhøytidelig turnering for alle, samler inn peng til kreftforeningens ungdomsgruppe og har det gøy sammen
Så sett av søndagen og invitere med venner og kjente



Flott om folk legger inn en kommentar her om dei kjem (og kor mange dei tar med seg, og kanskje og erfarging på folk) slik at da går an å planlegge et passe opplegg




Det koster ikkje noke å være med, men har du lyst å gje noke så går alt til krefforeningen


Scorecard koster 100 kr, da kan du og ende opp med ein premie eller to