AceRace
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 17 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
På AceRace spiller en på en noe kortere bane en vanlig og en får kun ett kast pr hull!
Den som treffer flest ganger vinner, og det er FINE premier!
En får ved påmelding to helt unike nye disker som er de eneste som er lov å bruke.
En spiller 2 ganger 18 hull, der hullene som oftest er kortet ned, og den som får flest ace (eller hole in one om du vil) vinner en flott premie fra Discraft
Det finnes ingen klasser siden banen i utgangspunktet vil være så kort at alle skal kunne nå frem.
Foreløpig dato for Bergen AceRace er lørdag 4. oktober, men det er veldig mulig at det blir endringer på dette.
Oppdatert informasjon vil komme på siden her