NM i helga

Del på Facebook
NM i helga
Fredag starter årets NM i Arendal og Stormkast har en ok gruppe på plass

NM siden finner du her og detaljerte resultater kommer her og resultater og rating finner du her
Den største medaljekandidaten fra Stormkast er nok Luis Garcia, som skal kjempe i toppen i grandmaster klassen. Desverre trur vi at Ansgar Sivertsen på heimebane kan bli veldig tøff å slå, men det er ikkje umulig.

I Open klassen er nok Anders Haugen den som en forventer mest av basert på resultater så langt i år. Han skal være oppe og kjempe om plass i ledergruppen, og på en god helg så skal han kunne ta med seg kongens pokal tilbake til Bergen.

Håvard Frøysa er outsideren her. Resultatene fra runder spillte i Bergen i det siste viser at han er i knallform, og får han det ut i NM så kan det bli riktig så spennende.


Vi ønsker desse tre og alle dei andre stormkasterene lykke til !